Cégünkről

Történetünk

A piackutatási szakmai karrierünket 1995-ben kezdtük, több multinacionális cégben szereztünk tapasztalatot.
A Cognative jogelődje 1999-ben alakult INRA Hungary néven.
2002. november 12-től tulajdonosi szerkezetében független, teljes magyar tulajdonú céggé váltunk.
2003. január 1-től nevünk Cognative-re változott.

Guide to the Land of Mind:

Minden egyes üzleti döntés meghozatalához az észlelés, érzelmek, gondolatok és attitűdök szövevényén kell keresztüljutnunk, legyenek azok fogyasztók, vásárlók, szolgáltatást igénybe vevők, vagy éppen viszonteladók, üzleti partnerek, akár tulajdonosok, alkalmazottak, akik a döntésben, vagy annak eredményében szerepet játszanak.

Útmutatás a döntéshozók nyelvén

Egy őslakos, aki ismeri a terep minden zegzugát, tudja, hol lehet gyorsabban keresztüljutni, de tisztában van a veszélyekkel is, ezáltal olyan biztonsággal közlekedik, ahogyan egyetlen turista sem képes.

A Cognative ugyanezt a biztonságot és célirányosságot kínálja Önnek a megismerés terén. Tapasztalataink, továbbá a külső és belső forrásból származó információk integrálása révén teljes mélységében megismerjük és megértjük a különböző piaci helyzeteket és problémákat, így nyújtunk útmutatást – a döntéshozók nyelvére tolmácsolva.

Az emberi viselkedés szakértő tolmácsai, interpretátorai vagyunk – native speakers of cognitive sciences.

Jártasak vagyunk…

  • az általános piacfeltárás
  • a piaci szegmentáció
  • a koncepciók, termékek, csomagolások vagy márkanevek kifejlesztése
  • az árstratégia kialakítás
  • a kommunikációs tevékenység tervezése és utólagos értékelése (a kommunikációs anyag jellegétől és természetétől függetlenül)
  • a márkamenedzsment
  • a vásárlási döntéshozatal és
  • az ügyfélmegtartás / ügyfél-elégedettség mérése terén.

 

Használt interjúmódszerek

  • Egyéni mélyinterjú (szakértői interjúk)
  • Triádok, páros interjúk
  • Családinterjúk
  • Fókuszcsoportos interjúk (pl. konfliktuscsoport,  pszichodráma eszközök használata)
  • Mini-fókuszcsoportok
  • Kultúrantropológiai megfigyeléses módszerek

Használt technikák

  • Direktív, irányított kérdezéstechnikák
    Pl. mit gondol az adott termékről, hogyan használja, milyen gyakorisággal, stb. a tudatos tartalmak feltárására
  • Non-direktív kérdezéstechnikák
  • Projektív, kreatív technikák, pl. Szóbuborék, megszemélyesítés/kínai portré, mondatkiegészítés, elképzelt ország/bolygó, asszociációk, térképkészítés, rajz- és kollázstechnikák
  • Diagnosztikai jellegű kutatások
  • Termékkoncepciók tesztelése
  • Reklámkoncepciók tesztelése
  • Csomagolás tesztelése

Piaci jelenségek feltárása

  • Piacpercepció
  • Pozicionálás és át/újrapozicionálás
  • A márkaimázs egyes elemeinek vizsgálata

Kvalitatív kutatások

  • Mind a hagyományos interjúhelyzetek (stúdió, otthoni, irodai), alkalmazásában
  • Mind a digitális technikák alkalmazásában fel tudunk mutatni jártasságot

2017 © Minden jog fenntartva. Cognative Kft.

Website by 2dots