Az évezred első évtizede olyan kihívásokat teremtett a fogyasztási javak marketingjének a területén, amelyekkel korábban még nem találkoztunk. A piac telítődött, a fogyasztói hűség hanyatlik, a globalizáció növeli a versenytársak nyomását, és a piac széttöredezettsége határokat szab a költséghatékony tömegtermelésnek. E változások következménye a termék életgörbe-ciklusának radikális rövidülése, az új termékek bukási arányának növekedése, valamint tömegpiacok számára vonzó termékek előállítási költségeinek állandó növekedése.
A sikeres márkamenedzsment egy ilyen környezetben gyors és megbízható információkat követel mind a piacról, mind pedig a fogyasztókról. Olyan kreatív megoldásokra van szükség, amelyekkel megkülönböztethető a termék a versenytársaitól “mi lenne, ha…” forgatókönyvek és benchmarking segítségével. Mindez olyan jól bevált, validált előrejelző eszközöket igényel, amellyel még a magas költségigényű termékfejlesztések esetében is biztosítható a befektetés megtérülése.
Az NFO/Cognative kutatási tapasztalatával és egyedi, személyre szabott megoldások kifejlesztésével, kifinomult menedzsment-támogató eszközeinek használatával jelentősen képes hozzájárulni az Ön hosszútávú sikeréhez. Kiváló minőségű szolgáltatásaink, a megbízható adatgyűjtés és a döntés-irányultságú elemzés a mély piaci ismeret hátterével célirányos tanácsokat, javaslatokat eredményez. Az átfogó piaci és módszertani szakértelmünk eredményeképpen képesek vagyunk alaposan kidolgozott megoldásokat ajánlani a célirányos marketing feladatokhoz.
A marketing kutatási képességeink és termékeink segítséget nyújtanak Önnek a márkamenedzselési folyamat bármely szintjén.
További információért forduljon tanácsadóinkhoz!