bASKit

bASKit

A Baskit a Cognative saját fejlesztésű szolgáltatása, mely virtuális környezetben történő szimulált vásárláson alapul.

A szimulált vásárlás során:

  • Tetszőleges bolti környezetben
  • Tetszőleges termékválaszték mellett
  • Tetszőleges vásárlási szituációt modellezhetünk

Miközben másodperc alapon megfigyelhetjük:

  • Hol járt
  • Mire láthatott rá
  • Mit vett le a polcról
  • Miként nézte meg a levett termékeket
  • Hogyan vásárolta meg a kiválasztott termékeket

… ezzel a vásárlói döntések megértésének és előrejelzésének új dimenzióit nyitja meg

A jelenleg használatos eszközökhöz képest a Baskit esetében:

  • A terméknek pusztán az ötlete is elegendő hozzá, hogy felrakjuk a polcra
  • A terméket mindig kompetitív környezetben vizsgálhatjuk
  • Valós vásárlási helyzetben vizsgálódunk
  • A bolti környezet hatásait figyelembe vesszük
  • Tényleges árismeret mellett mérünk
  • Ott lehetünk a vásárló „fejében” a vásárlási döntés meghozatalának pillanatában
  • Nem függünk az üzletektől
  • A tényleges vásárlásra gyakorolt hatást közvetlenül tudjuk mérni
  • Mérőszámunk a viselkedés maga, nem pedig a visszaidézés, vagy a cselekedet magyarázata lesz

 

A Baskit segítségével a következő kérdésekre tudunk választ adni:

Visibility Test modul

  • Könnyen megtalálható-e az Ön terméke a boltban?
  • Milyen az Ön márkájának észlelhetősége a versenytársakhoz képest?
  • Milyen a boltban elhelyezett reklámanyagok, hirdetések, displayeket észlelhetősége a versenytársakhoz képest?
  • A csomagolás mely részei ragadják meg leginkább a vásárlók figyelmét

Shopper Behaviour Analysis modul

  • Előre tervezetten, vagy inkább impulzus hatására vásárolják az Ön termékét?
  • Milyen lehetséges helyettesítő termékekkel találkoznak, mielőtt az Ön polca elé érnek?
  • Milyen arányban és kik veszik le az Ön márkáját a polcról?
  • Milyen arányban teszik a kosárba?
  • Milyen forgalmi részarányt érhet el adott bolttípusban termékével?

POPre-Test modul

  • Milyen arányban találkoznak az Ön bolti hirdetésével? (Észlelhetőségi Együttható / OTS)
  • Milyen arányban emlékeznek az Ön bolti hirdetésére?
  • Milyen hatása van az Ön bolti hirdetésének terméke levételére / vásárlására?

Brand Effect Assessment modul

  • Mennyit segít az ATL kommunikáció az Ön márkájának kiválasztásában?
  • Milyen hatással van az Ön bolti kommunikációja a márkaválasztásra?
  • Miként optimalizálja kommunikációs költéseit annak érdekében, hogy márkáját a lehető legtöbben válasszák?

Price Optimiser modul

  • Milyen a különböző üzlettípusokban vásárlók árérzékenysége?
  • Milyen arányban fenyegetik a versenytársak árai az Ön pozícióit?
  • Milyen árstratégiát kell követnie a különböző értékesítési csatornákban?

További termékeink

2017 © Minden jog fenntartva. Cognative Kft.

Website by 2dots