A kvantitatív elemzések szerint jó a termék, a kínált szolgáltatás? Minden rendben az összes jellemzővel? Mégsem teljesít jól a piacon?
Lehet, hogy vannak olyan jellemzők, amelyek nem teljesen kézenfekvőek. Egy márka teljesítményében a racionális jellemzők csak a jéghegy csúcsát adhatják.
A direkt módszerekkel nem tettenérhető jellemzőket derítse fel a Cognative Qualitative módszereivel!
Az eszköztár amit kínálunk:
- Hagyományos kvalitatív eszközök: fókuszcsoport, mini-fókuszcsoport, egyéni és páros interjúk, szakértői interjúk
- Etnográfiai, kulturális antropológiai módszerek: a fogyasztók viselkedésének, életviláguk kialakításának megértése a megfigyeléses, nem beavatkozó adatgyűjtési technikákkal. Ezt a kutatási megközelítést digitális környezetben is alkalmazzuk, például digitális vizuális naplók segítségével
- Branding & Marketing: a márkavizsgálatokban a márkák szerepét a fogyasztói narratívákban próbáljuk értelmezni, a márkaérték alkotóelemeit letapogatva
- Digitális kvalitatív kutatások: a bulletin board, chatroom-szerű ülések mellett passzív adatgyűjtési technikákat is alkalmazunk
- Big Data/ Smart Data vizsgálatok kvalitatív kiegészítése: az adatelemzések, szegmentációs vizsgálatokat a teljes kép kialakításához kvalitatív elemzésekkel egészítjük ki