Tracking Services

Tracking Services

A hatékonyabb márkamenedzsment útja

Márkája életútját Ön a legjobb szándékkal irányíthatja, egyengetheti, a piac azonban állandóan mozgásban van, és megállíthatatlan erők munkálkodnak rajta folyamatosan, melyek az Ön márkájának teljesítményét is befolyásolják: Reklám. Promóciók. Piaci nyomás. Versenytársak.

A Cognative Tracking Services azonosítani tudja azokat a piaci tényezőket, amelyek a márkák teljesítményét meghatározzák. Olyan folyamatos, a marketingtevékenységet és a márkákat nyomonkövető rendszert biztosít, amely lehetővé teszi a vásárlók és az Ön márkája közötti kapcsolat átfogó vizsgálatát, és gyors értékelést nyújt arról, hogy mi az, ami jól működik, mi az, ami nem és miért — ezáltal lehetővé téve, hogy Ön marketing terveit időben igazíthassa a piaci változásokhoz.
A teljes kép megértése

A Cognative Tracking Services

egy olyan számítógépes adatbázis-rendszerre épül, amely a folyamatos felmérésekből származó adatokat más forrásból rendelkezésre álló információkkal olvasztja össze, amilyen például a reklámköltés, az iparági események vagy a versenytársak lépései, ezáltal az integrált elemzés új dimenzióit nyitja meg.

A Cognative Tracking Services egyedi igényekre szabott kutatáson alapul, mely a reklámhatás és a márkához való kötődés már jól bevált kérdőívmoduljait alkalmazza. Havonta, vagy akár hetente követi nyomon a reklám és más marketingtevékenységek a márka vonzerejére illetve a márkaegészségre gyakorolt hatását.

A márka teljes életciklusát végigkövető célirányos javaslatokat nyújt

A Cognative Tracking Services

mert lehetővé teszi, hogy Ön folyamatosan nyomonkövethesse márkája történetét, értékének és egészségének alakulását, függetlenül attól, hogy az életciklusának mely szakaszában van. Az integrált megközelítésnek köszönhetően Ön bonyolult márkakommunikációs és marketingstratégiákat tud kezelni, a célirányosságot helyezve előtérbe.

Használja a Cognative Tracking Services-t, és engedje, hogy útmutatást nyújtson Önnek a média-mix összeállításában és a költségek tervezésében, megállapítsa, hogy vajon elérte-e a megcélzott közönséget a szándékolt üzenettel, felmérje különböző marketing-tevékenységeinek a márka vonzerejére gyakorolt hatását, és értékelje jövőre vonatkozó terveinek várható hatását. Mi több, a Cognative Tracking Services a márka életútjának folyamatosan frissített, valós idejű nyomonkövetését kínálja, ezáltal a márkatervezés egyedülálló bázisát biztosítja, lehetőséget nyújtva a múltbéli stratégiák és sikerességük összehasonlítására.

További termékeink

2017 © Minden jog fenntartva. Cognative Kft.

Website by 2dots