A Baskit a Cognative saját fejlesztésű szolgáltatása, mely virtuális környezetben történő szimulált vásárláson alapul.
A szimulált vásárlás során:
- Tetszőleges bolti környezetben
- Tetszőleges termékválaszték mellett
- Tetszőleges vásárlási szituációt modellezhetünk
Miközben másodperc alapon megfigyelhetjük:
- Hol járt
- Mire láthatott rá
- Mit vett le a polcról
- Miként nézte meg a levett termékeket
- Hogyan vásárolta meg a kiválasztott termékeket
… ezzel a vásárlói döntések megértésének és előrejelzésének új dimenzióit nyitja meg
A jelenleg használatos eszközökhöz képest a Baskit esetében:
- A terméknek pusztán az ötlete is elegendő hozzá, hogy felrakjuk a polcra
- A terméket mindig kompetitív környezetben vizsgálhatjuk
- Valós vásárlási helyzetben vizsgálódunk
- A bolti környezet hatásait figyelembe vesszük
- Tényleges árismeret mellett mérünk
- Ott lehetünk a vásárló „fejében” a vásárlási döntés meghozatalának pillanatában
- Nem függünk az üzletektől
- A tényleges vásárlásra gyakorolt hatást közvetlenül tudjuk mérni
- Mérőszámunk a viselkedés maga, nem pedig a visszaidézés, vagy a cselekedet magyarázata lesz
A Baskit segítségével a következő kérdésekre tudunk választ adni:
Visibility Test modul
- Könnyen megtalálható-e az Ön terméke a boltban?
- Milyen az Ön márkájának észlelhetősége a versenytársakhoz képest?
- Milyen a boltban elhelyezett reklámanyagok, hirdetések, displayeket észlelhetősége a versenytársakhoz képest?
- A csomagolás mely részei ragadják meg leginkább a vásárlók figyelmét
Shopper Behaviour Analysis modul
- Előre tervezetten, vagy inkább impulzus hatására vásárolják az Ön termékét?
- Milyen lehetséges helyettesítő termékekkel találkoznak, mielőtt az Ön polca elé érnek?
- Milyen arányban és kik veszik le az Ön márkáját a polcról?
- Milyen arányban teszik a kosárba?
- Milyen forgalmi részarányt érhet el adott bolttípusban termékével?
POPre-Test modul
- Milyen arányban találkoznak az Ön bolti hirdetésével? (Észlelhetőségi Együttható / OTS)
- Milyen arányban emlékeznek az Ön bolti hirdetésére?
- Milyen hatása van az Ön bolti hirdetésének terméke levételére / vásárlására?
Brand Effect Assessment modul
- Mennyit segít az ATL kommunikáció az Ön márkájának kiválasztásában?
- Milyen hatással van az Ön bolti kommunikációja a márkaválasztásra?
- Miként optimalizálja kommunikációs költéseit annak érdekében, hogy márkáját a lehető legtöbben válasszák?
Price Optimiser modul
- Milyen a különböző üzlettípusokban vásárlók árérzékenysége?
- Milyen arányban fenyegetik a versenytársak árai az Ön pozícióit?
- Milyen árstratégiát kell követnie a különböző értékesítési csatornákban?